Week 2 - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Denise Piket - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Denise Piket - WaarBenJij.nu

Week 2

Blijf op de hoogte en volg Denise

10 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Durban

Maandagochtend mn huismoeder voor het eerst ontmoet, een heel lief mens, kreeg meteen n knuffel van dr enzo.
Het internet op mn mobiel werkt (nog) niet dus nog geen whatsapp
Savonds in mn huisje moesten er 2 kindjes staand eten, ik heb de huismoeder gevraagd waarom dit was en ze vertelde me dat ze anders in slaap vallen. En t eten is belangrijk ivm de medicatie.

Savonds lekker een braai met alle vrijwilligers en met Willy. Yum yum

Dinsdag hadden de huismoeders een certificaat uitreiking omdat xze een opvoedcursus hebben gevolgd. de kinderen hadden stukjes ingestudeerd. Was erg leuk.

Savonds naar durban by night geweest. Zon verschil tussen rijk en arm. En ongelooflijk hoeveel mesen er op n rijtje liggen te slapen op straat.

Woensdag had ik zulu kookles, niet mijn ding, kip met bot in de pan, kippenpootjes en dan de echte pootjes met nagels er nog aan.

Donderdag ben ik langs Karin geweest dit is de social worker. Zij vroeg me of ik 2meisjes uit mn huisje engels bijles wilde geven. Tuurlijk!

Vrijdag met Denise en Willy weggeweest. Eerst langs het ziekenhuis voor Denies en toen even snoepjes ed voor mijn en charlottes huisje grhaald ivm de movie avond. De hebben despicable me gezien. Erg leuk!
Ook liep Linda 2uurtjes mee dus dr alles laten zien en verteld.
Savonds vanaf 17.00 geen water meer..

Zaterdsg een saaie dag. We wilden naar het strand maar het werd erg beeolkt dus dit ging niet door.

Zondag wel naar t strand. Heet heet. Blaren op mn tenen van t hete zand en geheel verbrand. Pijnlijk!


Nou dit was even snel mijn weekje.

Tot volgende week
Liefs xxxxxxx

  • 13 Februari 2014 - 13:15

    Patricia:

    Whoehoee, mag ik weer de eerste reactie achterlaten;-) Lucky me!! De tripjes klinken erg leuk, alleen jammer dat fe kippenpootjes niet zo lekker waren haha. Hoop dat het water probleem inmiddels is opgelost;-) En volgende keer misschien toch maar met bewolking naar het strand, dan verbrand je misschien wat minder!! Ik ieder geval zal ik 10 bussen factor 50 voor je meenemen;-)
    Talk to you later!!
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Actief sinds 13 Feb. 2014
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 8258

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 17 Mei 2014

Denise goes to Africa

Landen bezocht: