Ben ik weer! - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Denise Piket - WaarBenJij.nu Ben ik weer! - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Denise Piket - WaarBenJij.nu

Ben ik weer!

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

27 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Durban

Hello everybody!
Hier weer een berichtje van mij, sorry mn excuus alvast want het wordt waarschijnlijk weer een lange.
Zaterdagmorgen weer vroeg opgestaan en geholpen met 40broden smeren. Dit wordt gdaan voor de support group waar we heen gingen zaterdagmorgen.
De support group is een groep kinderen uit de community (echt de armste) die elke zaterdagochtend naar een ontmoetingsplaats komen waar de vrijwilligers en staff van Bobbi Bear ook heengaan.
Ze komen hier spelen, krijgen brood en drinken en als er donaties zijn in de vorm van speelgoed of kleding dan wordt dit uitgedeeld.
Zaterdagmiddag op bobbi bear gebleven terwijl de rest naar strand ging maar ik had een wondje op mn voet die wat aan het infecteren was en deed erg pijn. dus lekker chill dagje:) Is nu weer over trouwens!
Zondag even met Tara en S. (meisje dat op Bobbi Bear verblijft) naar het winkelcentrum geweest maar helaas was de telefoon winkel dicht.
Om 15.00uur werd ik opgehaald door Willy en hebben we Charlotte naar het vliegveld gebracht.
Hierna dacht ik dat we teruggingen naar MoP maar we gingen eerst naar het politiebureau omdat Willy gelukkig wel aan aangifte van mn telefoon heeft gedacht.
Heel gedoe daar, ze wilden bewijs hebben dat mn telefoon geblokkeerd was enzo, ik snapte er niks van maar gelukkig heeft Willy alles geregeld!
Na 2uur ofzo kreeg ik een afgescheurd briefje met een nummer erop en een stempel van t bureau. dat was het dan.. heel vreemd maarja
Maandag de daycare en Grade R met Sharon gedaan. erg leuk
en smiddags eindelijk mn telefoon kunnen kopen! Jippie ik ben weer bereikbaar met n Afrikaans nummer:)
Willy heeft wel gezegd dat hij volgende x als er een Denise komt hij vakantie neemt want Denise betekend problemen haha
Dinsdag een dagje bij Grade 1 geweest, dit is groep 3/4 in Nederland.
Heeeel chaotisch! overlag op de grond en op t bureau lagen spullen, de kinderen konden onder de les verkleden. echt een grote zooi haha. zelfs ik werd er niet wijs van!
Maar wel echt heel leuk! Ook een leuke lerares.
Hier blijf ik de komende week ook tot Patries en Trudy komen.
Dinsdag kwamen ook de nieuwe vrijwililgers, erg leuke groep dus komt deze maand ook weer goed!:)
Gister had ik een off-day. had echt nergens zin in.
Heb wel alles gedaan maar lekker op zn Afrikaans, rustig aan!!
Helaas gister ook te horen gekregen dat Patries en Trudy hun vliegticket niet kunnen omboeken dus zij zullen niet langer blijven en ook niet mee naar Kaapstad gaan helaas.:(
Maar gelukkig komen ze volgende week wel voor 2 weekjes:) Heb er zin in!!
Verder deze week wel mn geluksmomentjes gehad.
Ben echt heel blij en dankbaar dat ik hier kan en mag zijn, dat ik de kinderen liefde en vrolijkheid kan geven en dit ook terugkrijg.
Nou lieve mensen, ik hoop dat ik jullie niet verveel met mn verhalen.
Liefs en tot snel!
Xxx

  • 27 Februari 2014 - 16:50

    Ellen, Harry En Ellen:

    Hey schattie,
    Wat kijken wij er weer naar uit, om jou spannende verslagen
    te lezen...
    Hier alles oke in het natte, winderige Kattuk.
    Em vroeg alleen of jij met opa ket op de foto stond..
    Maar dat was Willy!!
    Aftellen en dan komt je zussie..
    Geniet van juliie momenten saampjes in het verre Afrika.
    Hele dikke groepsknuffel en xxxjes van ons.
    We love you....

  • 27 Februari 2014 - 17:26

    Dieuwke:

    Hallo liefje
    mooi verslag weer
    nu aftellen tot je zus en trudy komen denk
    wordt hier dan wel heel rustig
    maar tijd gaat wel lekker snel zo
    voor je weet is alweer mei
    wat fijn dat zo lekker met je gaat
    en dat de mensen zo vriendelijk en behulpzaam zijn
    en dat ze met je mee gaan om nieuwe telefoon te kopen
    en naar politie buro met je mee gaan
    bedank willy nog maar eens speciaal van mij
    geeft mij rustig gevoel dat er toch nog iemand is die beetje op je let
    niet dat je dat nodig heb.... haha
    beetje wel he d
    nu hier gaat zn gangetje weer regen voor de verandering
    je vader heeft ook slecht weer
    dus hoop dat niet te lange reis wordt
    hij heeft hier na vakantie dus kan die beetje bijkomen
    nu hij moet ook aan de slag natuurlijk
    want je slaapkamer moet nog geschilderd worden
    nu komt goed
    zal goed op je spulletjes letten
    dikke kus duizend xxxxxxx

    mam

  • 28 Februari 2014 - 10:02

    Maike:

    Woehoeeeeee leuk om te lezen!! En fijn dat je t zo naar je zin hebt :). Je zal vast ook wel dankbaar zijn voor wat jij wel hebt hier in NL nu je veel vervelende verhalen hoort. En dan zijn de kids vaak nog zo klein.... En die Willy is een goeie man! Hij regelt alles joh haha
    Doeeeeeggg

  • 28 Februari 2014 - 12:25

    Miranda:

    Olaaaa!

    Wat fijn om te lezen dat je het nog naar je zin hebt, het kan gebeuren dat je een dag nergens zin in hebt!
    Balen van je telefoon, maar goed dat Willy je zo goed helpt!
    Jammer dat je zus en Trudy niet hebben kunnen omboeken, maar je gaat alsnog twee mooie weken krijgen met ze!
    Ik hou het even kort, ik moet opschieten heb zo een afspraak staan!
    Spreek je gauw weer!

    Xx

  • 01 Maart 2014 - 16:51

    Caren:

    Hoi Meis,
    Wij lezen heel graag je reis belevenissen dus hoe langer hoe beter!
    zo blijven we goed op de hoogte wat je daar allemaal meemaakt zeker met de foto's erbij lijkt t net of we er ook bij zijn. We zijn erg blij dat je weer een nieuw Afrikaans telefoon en nummer hebt en wat een koopje zeg was wel effen een gedoe bij de politie las ik maar nu een briefje met Afrikaanse stempel rijker .
    JE BENT ER NU WEL ACHTER DAT JE NAAM VOOR PROBLEMEN ZORGT DANKZIJ Willy haha moest er erg om lachen!!( bedankt pa en ma Piket) misschien naam veranderen? Doe maar niet JE BENT ZO LIEF LEUK AARDIG EN ZO KNAP KNAP KNAP APPLAUSJE VOOR JEZELF VAN JE KLAP KLAP KLAP PRACHTIG, WONDERMOOI MAAR WEL EEN BEETJE DOM MAAR DAT MAAKT NIET UIT NEE DAAR GAAT T NOU NIET OM !!!!! LIEVE DENISE JE BENT EEN KANJER EN WIJ ZIJN SUPER TROTS VOOR WAT JE DAAR ALLEMAAL DOET. Veel plezier met je zus en Trudy en nog veel meer beleven.... Dag schat knuffels en kusjes van ons


  • 01 Maart 2014 - 23:44

    Mariska:

    Heeeeey meissie!

    Mooie berichten allemaal,
    mooi om je enthousiasme tussen de regels door te lezen!
    Precies zoals we je kennen... vol positieve energie en sprankelend ;-))
    Laat je lichtje maar schijnen daar schat, liefde genoeg om uit te delen...
    en wij sturen in gedachten bergen liefs naar je toe...
    Je weet het hè ... ;-)

    Geniet ervan en veel plezier ook straks met de meiden!!!

    Dikke kus <3 <3 <3

  • 02 Maart 2014 - 17:53

    Oma Haasnoot:

    Allerliefste Denise,
    Hier ook een krabbel van je omaatje.. Al tikt ze dit berichtje niet zelf!! Ha ha ha ha...
    Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan je denkt.
    Ik hoorde vanmorgen, dat je het reuze naar je zin hebt...
    Als je alles met liefde doet, dan gaat alles beter.
    Ik heb verhalen gehoord, maar als je straks weer thuis komt, dan wil ik alles nog een keer horen.
    En kijk daar nu naar al uit!!!!
    Ik vind het fijn dat je zus Patricia langs komt, is ook weer een break voor je!!
    Ik wens je veel sterkte, liefde en geluk.
    En wens je veel plezier bij alles wat je doet.
    Heel veel liefs, x xxxxxxx jes oma Haasnoot.



  • 06 Maart 2014 - 12:41

    Denise 1:

    Sorry Denise! Hoop dat vanaf nu onze naam geluk zal geven. Arme Willy! Maar hij is en blijft onze held hihi! Have fun

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Actief sinds 13 Feb. 2014
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 8230

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 17 Mei 2014

Denise goes to Africa

Landen bezocht: