Vliegtickets geboekt! - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Denise Piket - WaarBenJij.nu Vliegtickets geboekt! - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Denise Piket - WaarBenJij.nu

Vliegtickets geboekt!

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

13 Augustus 2013 | Nederland, Katwijk-Midden

Vliegtickets geboekt!

Mijn aller eerste weblog, Het gaat eindelijk beginnen..
Ik weet sinds februari al dat het zeker is dat ik van 27 januari tot 16 mei vrijwilliger ben bij Mother of Peace, maar dat leek nog zo ver weg.
Nu is het al augustus en gaat het toch stukje voor stukje steeds dichterbij komen.

Ik heb gister contact gehad met iemand die ook dezelfde datum naar Durban vliegt, alleen naar een ander project, maar we kunnen wel mooi samen vliegen.
Toch even gezelliger dan alleen:)

Vandaag de vliegtickets geboekt! Zo gaaf!

Nu de komende tijd nog een aantal dingen regelen,
zoals verklaring omtrent gedrag, visum, en inentingen.
En verder afwachten tot het januari is!


Liefs Denise

  • 13 Februari 2014 - 12:59

    Marije:

    Heej Denise.
    Wat ontzettend leuk dat je naar MOP gaat! In 2012 ben ik een maandje op dit project geweest en het is echt ontzettend leuk om te kunnen werken met de kinderen van dit project. Ik vlieg ook op 26 janiari naar Durban, voor Bobbi Bear dit keer. Ik ga proberen om dezelfde vlucht te boeken als jou en Tara. Lijk me heel gezellig om samen te vliegen. Zin in!!!

    Groetjes, Marije

  • 13 Februari 2014 - 13:00

    Denise:

    Hey Marije,
    wat leuk dat je bericht, ik ben heel benieuwd naar het project maar hoor alleen maar goede verhalen dus het zal vast helemaal goed komen:D
    Lijkt mij ook heel gezellig als je dezelfde vlucht hebt! Annet vliegt ondertussen ook mee en Florian vanaf Dubai.
    Laat je het weten als je geboekt hebt? Je mag me eventueel ook mailen!

    Xx Denise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Actief sinds 13 Feb. 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 8260

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 17 Mei 2014

Denise goes to Africa

Landen bezocht: